Målfokuserad

Idag var jag och gjorde sista invägningen innan semestern.

Mitt mål, som jag hade satt upp för hur mycket jag vill väga innan resan har jag nått nu!
Jag blev så jävla glad så jag skrek rakt ut! *S* Jag har aldrig varit så målfokuserad som jag är nu.

Nu har jag sett med egna ögon att det går att gå ner 10 kg på 3 månader och då borde det i rimlighetens namn gå att gå ner ännu mer. Nu när mitt första delmål är uppnått så har jag bestämt mig för att nästa delmål blir att om jag inte går ner nåt under semestern, så ska jag i alla fall inte ha lagt på mig några kilon.

Det är riktigt, riktigt roligt att ha något att jobba mot!!


Den här killen är också hyfsat målfokuserad! *S*
Kommentarer
Postat av: Petra

GRATTIS!!! Bra jobbat. Hoppas ni får en riktigt riktigt skön resa!



Kram Petra m familj.

2008-11-20 @ 20:23:59
URL: http://artificiellblond.blogg.se/
Postat av: Sussie

Grattis. Härligt att kampen ger resultat.

Ha en riktigt härlig resa och hälsa din familj.



kram Sussie

2008-11-21 @ 06:45:57
Postat av: Therése

Gratulerar till dina framgångar! Jag spelar i samma division som du men har inte nått lika långt, än. Skam den som ger sig. :-)

Önskar er båda en riktigt härlig semester!

2008-11-21 @ 10:08:38
Postat av: Lena

Grattis till ditt målmedvetna jobb! Kul att det gett önskat resultat :)



Ha en fin helg!

2008-11-21 @ 14:18:14
URL: http://lena.kald.blogg.se/
Postat av: Emma

Grattis! Hoppas resan blir underbar!

2008-11-21 @ 16:35:38
URL: http://www.emmawidell.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback