Lite mindre mig - men ändå mer!

Konstigt det där...

Nu när det är betydligt mindre av mig än det har varit på väldigt, väldigt länge, så känner jag mig mer som mig själv än jag har gjort på många år!

Allt har lite vackrare färger, alla jag möter, möter jag med ett leende.

Min garderob är också jättekul att botanisera i just nu! Igår hittade jag en tröja, köpt på Banana Republic när jag var i USA för flera år sen.

Den satt hur bra som helst!

Underkläder är en fröjd att ta fram ur gömmorna!

Mitt allra första delmål är inom räckhåll, bara lite lite kvar nu.

Sen är det bara resten kvar! *S*


När mellanmålet (inte) är målet! *S*
Kommentarer
Postat av: Lena

Bra jobbat :)



Vi hörs!

Lena

2008-11-14 @ 07:12:37
URL: http://lenakald.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback