Fredag kväll

Jag är glad att jag lever! Jag är glad av många anledningar, men just nu mest för att jag överlevde fallet från träningsbänken - ett par centimeter till och min skalle hade gjort permanent avtryck i marmorbordet!
Njae....riktigt så illa var det nog inte egentligen, men jag tillåter mig lite dramaturgiska utsvävningar - det är ju ändå min blogg eller hur? *L*

Fallet slutade hursomhelst med att jag fick en chans att ta mig upp i rullstolen (nästan) själv - en bedrift jag inte lyckats med på sisådär 10 år! Något att vara glad åt!

Just nu är jag även glad för att Conny fortfarande pratar med mig, för att inte tala om älskar mig! Jag blir en rabiat häxa varje månad men nu när jag på kemisk väg skjutit på den tiden i månaden så har jag blivit sju resor värre i humöret! Hoppas vi fortfarande är gifta till semestern! *S* Jodå det är vi nog...jag får göra som Pyret och gosa upp mig mot Connys bröst, se honom djupt i ögonen och spinna så kanske jag kan blidka honom.

Imorgon blir en hektisk dag med naglar på Petras salong och så möte på eftermiddagen. Mörbultad som jag är drar jag mig till sängs nu....God Natt Sverige, var Du än är!


Kommentarer
Postat av: Lena

Så det finns fler än jag som druttar i backen ibland.



Ha en fin dag!

2008-11-15 @ 11:10:43
URL: http://lenakald.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback