Yin och Yang - jorå

Detta med yin och yang har fascinerat mig oerhört mycket i många år. Jag har alltid tydligt märkt att när det går dåligt för mig, så dyker det upp nånting bra som balanserar upp det och som gör att jag inte per omgående går och hänger mig - och tvärtom; om det går bra för mig, så kan man ge sig fan på att nåt dåligt väntar runt knuten, för att balansera upp det hela - Yin och Yang helt enkelt!

Detta är så genomgående och så himla tydligt i mitt liv så min nästa tatuering kommer att vara ett yin och yang-märke - och den ska göras snart!! Med våren i luften och solen i ansiktet så kommer mitt behov av förändringar, så nu är det nog dags för den där gaddningen snart. Ska bara leta upp nån bra tatuerare först - några tips någon? Tänkte förresten göra en när vi är i Miami Beach också eftersom jag är helt såld på "Miami Ink" och studion råkar ligga just där vi ska bo!

Anyway: Yin och Yang är en cool sak och man kan alltid alltid lita på att händer det nåt bra, så följer det nåt dåligt och händer det nåt tråkigt, så följer det roliga efter!




image86
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback