Uppdatering

Sen sist jag var inne på bloggen och skrev nåt, har inte mycket nytt hänt egentligen. Tänkte ändå, för er som läser, göra en liten uppdatering:

* Fortfarande inget jobb - jag trodde jag hade en anställningsintervju på DHR som i en liten ask, men jag måste verkligen lära mig ödmjukhet och inte ta någonting för givet, för tji fick jag på just det jobbet i alla fall! Och de andra jag har sökt har jag heller inte fått. Men men det är bara att bryta ihop och gå vidare!!

* Barn-alstrandet ångar på, trots de mycket dystra beskeden vi fick sist på Octavia. Sen dess har både mina och Connys prover kommit tillbaka. Mina prover var normala, men Connys "små soldater" ska kollas ytterligare en gång.

* Min nya, slanka linje funkar bra. Det går lättare än jag hade trott att skippa det onyttiga och att röra på mig mer. Jag har t om börjat känna skillnad på kläderna! =)

* Jag har fått en liten ny look och en delvis ny frisyr. Har tänkt spara till långt hår igen och behövde nån frisyr som man inte ser ut som en idiot i under tiden håret växer. Jäkla tur att jag har anställt en frisör som personlig assistent! *S*

* VÅREN ÄR PÅ VÄG!!
Enligt meterologerna så har det varit vår en vecka nu och under stundom har man ju faktiskt också kunnat känna det. Idag fick jag det bekräftat i alla fall, när jag såg årets första Snödroppar i rabatten utanför Mariannes.

* 18-årskalas idag. Daniels Maria fyller 18 år imorgon men vi samlades några stycken idag för att äta tårta och överlämna ett presentkort från IKEA.

Daniels 18-årsdag kommer senare i sommar.

Jag har varit en del av killarnas liv sen Daniel var 14 år och Andreas 12 och när man ser tillbaka så känns det nästan som igår jag satt där på Burger King i Kista med båda ungarna och Conny och väntade på att få "domen". Nu vet vi ju att det gick bra - och trots att kidsen kan springa gatlopp på min sista nerv ibland så älskar jag dem och tycker att det är superhäftigt att få vara delaktig i deras liv!


Daniel och                
Maria



Andreas


Jag i min nya frisyr


Årets första snödroppar
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback