Hemma igen!

Nu har vi kommit hem igen efter påskfirande i Halmstad. Vi hann med nästan alla, och jag ber härmed om ursäkt till dem vi inte hann med denna rundan - Vi kommer igen, jag lovar!

Egentligen vet jag inte vad jag ska berätta om vistelsen nere i Halmstad. Jag börjar känna mig mer och mer distanserad från den staden och det livet jag hade där. Och jag beklagar mig inte, tro inte det! Jag är tvärtom väldigt glad över att jag faktiskt har utvecklats!

När vi var hos Micke och Bodil på påskafton så tog Micke fram en gammal film som han hittat i sitt föräldrahem. Det var på gamla gänget och visade vårt syndiga leverne under det tidiga 90-talet. Det var otroligt kul att titta på! Samtidigt tragiskt, eftersom flera av dem som var med på den tiden, fortfarande hänger på barer runtom i Halmstad, till synes som om tiden har stannat.

Men nu är jag i alla fall hemma igen, tittar ut genom mitt köksfönster på den underbara utsikten vi har här och kelar med mina katter, som har saknat sin "mamma" jättemycket! *L*
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback