Ängelen inom oss

Jag kommer precis ifrån 1 timme och 10 minuter igenkänning, käftsmällar, skratt, lite tårar och mycket värme!

Jag och Conny har varit och sett Cecilia Frode's föreställning Ängelen på Vasateatern.

Egentligen skulle jag inte blogga om det såhär tätt inpå, för som Conny sa när vi gick hem:
"Man måste smälta det lite och tänka efter".

Precis sån är den här föreställningen och Cecilias alter ego, Ängelen.
Hon säger det vi alla nångång går och tänker, tycker och tror och hon gör det med sådan värme och direkthet så man kippar efter andan många gånger.

Men helt, helt underbar är hon och jag kommer att lägga mig och sova med bomull i själen ikväll.



image85

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback