Värme i kropp och själ

Hela helgen har varit helt fantastisk!! Temperaturen har inte understigit 25 grader i Stockholms-trakten och solen har stått och står fortfarande högt på himlen. Jag har varit utomhus så mycket jag bara har kunnat, vilket har resulterat i att jag numera har en behagligt gyllenbrun färg över hela kroppen - snyggt! *L*

Nationaldagen firade jag och Conny på Golfängarna hela dagen, med picknick-korg och underhållning från stora scenen, av skiftande karaktär.

Igår var vi och såg Celine Dion på Globen. Jag kom över biljetter av en ren händelse - tack Kathleen!!

Det är ju inte himla lätt att i efterhand få tag i rullstolsplats-biljett, om man inte köper direkt på Globen, men som sagt, vi lyckades!!

Helt fantastisk show
var det!! Hon är en sanslös entertainer med en röst som går rakt in i själen. Alla hennes hits radades upp, en efter en och när vi slutligen kom ut i den ljumma Stockholmsnatten, efter konserten, så var det med värme såväl i kropp
(AC:n var trasig i Globen) som själ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback