Tillbaka till brottsplatsen - Ett år senare!

Tänk att det har gått ett helt år sen Conny och jag gifte oss!! Det har hunnit hända massor egentligen, samtidigt som det känns som igår vi stod, nervösa i kyrkgången i Duvbo kyrka och väntade på att få träda in, till tonerna av Fields av gold.

Vi har sedan länge haft dealen att Conny skulle ta hand om den första bröllopsdagen. Han har gått här ett bra tag nu och smitt sina planer och sett sådär pillimarisk ut, som bara han kan!

Efter att vi igår lämnat bilen på verkstad i Orminge, skulle jag på styrelsemöte i Globen. Klockan 16 var jag klar med det och då började min och Connys bröllopsdag på riktigt.

Vi åkte tunnelbanans gröna linje och hamnade vid Slussen. Vi satte oss på torget där i solskenet, eftersom Conny sa att vi var ca en timme tidiga.

-Lyfter man blicken från där vi satt, så ser man stället där Conny friade till mig, den 6 februari förra året - Eriks Gondolen
och mycket riktigt, det var också där vi hamnade!

Helt otroligt, sanslöst god mat åt vi!

Två timmar senare var det sen dags att åka vidare. Conny stannade en taxi utanför restaurangen, berättade vart vi skulle(jag visste ingenting) och så åkte vi.

Nästan hemma vid oss, svängde chauffören plötsligt av och stannade utanför Mornington Hotel i Bromma

Hotellet i sig är absolut inget speciellt, men för Conny och mig är det ett mycket speciellt ställe - det var nämligen där jag bodde de gånger jag var uppe och hälsade på Conny, när vi just hade träffats, eftersom han inte bodde speciellt rullstolsanpassat.

Till rummet hade min älskade make beställt upp jordgubbar och champagne!!

Sen gjorde vi barnförbjudna grejor hela natten!! *hehe*

Några foton från bröllopsdagen finns inte, bilderna är etsade i vårt eget minne och gör nog bäst i att stanna där också! *S*

En bild från när det begav sig, för ett år sen, kan jag dock bjuda på:

None



Kommentarer
Postat av: Tina

Grattis på bröllopsdagen!

2008-06-17 @ 23:01:55
URL: http://www.surprisebrollop.se
Postat av: Sussie

Grattis på födelsedagen!

Ha det underbart!

Kram

2008-06-17 @ 23:05:24
Postat av: Jennie Målarkludda

Grattis på 1-års dagen!! :)

2008-06-17 @ 23:08:52
Postat av: Petra

Jättegrattis på er stora stora dag! Tänk va fort det här året har gått! Känns som det var igår!



Kramar till er båda!



//Petra

2008-06-17 @ 23:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback