Sommarlov!

Ja inte för mig då - som det nu är, så har jag ju sommarlov mest hela tiden, arbetslös som jag är!

Men killarna har numera sommarlov. Daniel gick ut andra ring på gymnasiet i onsdags och Andreas slutade nian i torsdags.

Andreas avslutning var kanske lite mer uppmärksammad i år än Daniels, i och med att han slutade grundskolan, men nästa år, då blir det åka av - när Daniel tar studenten! *S*

Hur hade de klarat sig, rent betygsmässigt då? Jodå himla bra faktiskt och det är ju lite så att jag tar åt mig äran av det också, eftersom det här hemma för det allra mesta är jag som sitter med läxförhör och som agerar bollplank. Jättekul är det, när man ser att det ger resultat!

Dagens kuriosa: Andreas och flickvännen, Jossan, blev valda till Årets kärlekspar 2008 på Ängskolan - Tonårskärlek, så vacker den är! *S*


Här är lite bilder över Andreas sista vecka i grundskolan(eftersom det var där vår kamera befann sig):


James Bond och hans brud *S*




"Plugget är slut - vad faaan ska jag nu hitta på?" *L*
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback