Bloggtorka

Eftersom jag för tillfället inte har mycket intressant att komma med, inte mycket händer just nu, och eftersom jag ändå vill hålla bloggen levande, genom att skriva, så passar jag på att lägga in en liten lista, som jag "snott" av Vicki(som vanligt *L*)





JAG HAR EN:
[ X ] Mamma
[ X ] Pappa
[   ] Styvmamma
[   ] Styvpappa
[   ] Styvsyskon
[ X  ] Bror
[ X ] Syster
[  X ] Brorson/dotter
[  X ] Systerdotter/son
[ X ] Mobiltelefon
[ X ] eget badrum  
[    ] eget rum    
[    ] swimmingpool
[    ] Hot tub
[ X] gästrum
[ X ] Dator
[ X ] TV
TOTAL: 11

JAG HAR EN:

[ X] en säng lite större än normalt
[  ] Mer än 4 par skor
[ X ] Solglasögon
[  ] Klocka
[  ] mp3spelare/iPod
[    ] en fungerande PS2
[    ] Nintendo Wii
[  ] Xbox som funkar
[    ] Nintendo 64 som funkar  - men en 8-bitars däremot! ;P
[    ] Gameboy
[    ] Gamecube
[    ] nintendo ds

[    ] Poker-bord
[    ] Basketkorg,
[   ] Hockeyspel
[    ] Biljardbord
[    ] pingisbord
[    ] Fooseball
TOTAL:  2

[ X ] Nattduksbord
[   ] Stereo på rummet
[ X ] CD spelare
[    ] Har något klädesplagg från Abercrombie och Fitch eller Hollister/ AE
[ X ] Du har kreditkort/atm kort
TOTAL: 3

[ ] Jobb
[  ] Shoppar minst en gång i veckan
[ X ] har dyr parfym/cologne
[ X ] MSN
[ X ] Kamera/video kamera
[ X ] Telefon

TOTAL: 4

[ X ] Skoter/motorcykel/bil/fyrhjuling
[   ] Gitarr/trummor/basgitarr
[   ] Piano/Keyboard
[   ] något annat instrument
[ X ] varit på en kryssning
[ X ] rest utomlands
[  X ] haft en personlig tränare
[ X ] dyra smycken
[ X ] träffat en kändis
TOTAL: 6


[  X ] Platt/locktång
[  X ] har varit i en slagbur, som är till för baseboll
[   ] har 1000 spänn på dig just nu
[  X ] har mer än 50.000 kr på banken
[ X ] kreditkort, debetkort eller bankkort
[ X ] rest i Europa
[    ] Varit på Hawaii
[ X ] Varit i USA
[   ] Varit i Asien
[   ] Varit i Australien
[    ] Varit i Afrika
[    ] Varit i Sydamerika
[    ] Varit i Karibien  - Inte än, men snart, mycket snart......*L*
TOTAL: 6


[ x ] Föräldrarna har bil
[  ] Jet ski/båt
[    ] Husbil/vagn
[ X ] Jag har en bil
TOTAL: 2


[ X ] Hemmagjord mat nästan varje dag.
[ X ] suttit i en limo
[    ] suttit i en helikopter
[  ] äger en videokamera
[ X ] egen laptop
[ X ] egen dator
TOTAL: 4

TOTAL SUMMA:  38
1-23 = Ghetto-kid
24-33 = vanlig
34-40 = bortskämd brat
41+ = överklassens snobb

 

"Bortskämd brat"?!?! Aldrig ens satt min fot på Stureplan! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback