Regnig måndag

Vad fan gör man när regnet bara vräker ner utanför rutan?

Är detta straffet för att jag i min lättja faktiskt stannade inne igår, när det ändå var hyfsat bra väder och varmt?
Jag vet inte...

Såna här dagar får man ju i och för sig chansen att ta igen försummade saker i sitt liv - tvätta, städa, sortera, slänga, rensa....
eller
så kan man stanna vid datorn och surfa runt i cyberrymden. Det finns ganska mycket låtar, relaterade till regn.

Här är några av dem:


Rihanna: "Umbrella!

Madonna: "Rain"


Marit Bergman & Orup: "Regn hos mig"
Kommentarer
Postat av: Kajsa

Appropå regn.

niklasstromstedt.blogspot.com/search?q=tio+i+dropp

2008-07-07 @ 16:44:55
Postat av: Veronica

L Den hade jag faktiskt inte sett! Great minds think alike! =)

2008-07-07 @ 17:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback