Helg i Cosmopolitans tecken

Nu är det äntligen helg igen! Inte för att jag egentligen märken nån skillnad på onsdagar och lördagar eftersom jag är hemma och ledig jämt, men det märks ju när Kärleken är hemma hela helgen hos mig, istället för att masa sig upp klockan 5 varje morgon.

Igår och idag har jag varit på konferens, på Hotel Globen. När vi slutade för dagen idag så ville jag inget annat än komma hem och få hälla upp min favorit; Cosmopolitan

Så nu har jag gjort det! Och fler lär det bli innan kvällen är över....Håll fanan högt! *S*

Skål, vänner!

                                                               
Kommentarer
Postat av: Bimbo Boy

Fin blogg. :D

2008-07-05 @ 16:19:06
URL: http://www.bimboboy.com/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback