Det röda monstret

Igår dök han upp igen.

Jag är övertygad om att det är en han - en kvinna skulle aldrig vara så överjävlig!

Jag vill skrika högt.

Jag vill dunka huvudet i väggen, så jag inte känner av kramperna i magen, som formligen sköljer över mig.

Jag vill slita av Apoteks-tantens töntiga leende och när jag ändå håller på, vill jag slita Always-bruden i stycken!
- Vem fan är lycklig när man har mens?!

Jag vill springa tusen mil, tills jag är så slut så jag somnar ifrån skiten.

Men inget av det här gör jag. Jag sitter bara här och väntar ut eländet och ber för
Guds skull folk hålla sig undan!

Bara några dagar till, bara några......


                                                


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback