Var försiktig med vad du önskar dig - Det kan slå in!!

I helgen har jag fått en av mina drömmar uppfyllda! Jag har tillbringat i princip hela helgen i sängen, tillsammans med mannen jag älskar!

Jag har alltid varit en "sucker" på såna där scener i lökiga amerikanska såpor, där paret spenderar flera dagar i sängen, äter, läser tidningen ihop, skrattar och knu.....älskar!
Jag vill också ligga i sängen i flera dagar med mannen jag älskar
, minns jag att jag tänkte då.
Och i helgen fick jag alltså min dröm uppfylld........

Det var bara det att mannen i fråga spydde som en kalv nästan hela tiden och däremellan låg han och suckade och stönad av allt annat än vällust, det kan jag garantera!
Så vad gjorde jag då? Tog på mig lilla förklädet och passade upp min sjuke make? Eh, näääää! Jag har legat jämte honom i sängen precis hela helgen och inte gjort ett skit!
En gång var jag visst uppe och duschade och nångång gick jag upp och åt men annars ingenting.
 
Där i sängen, med spyende make jämte mig, hade jag dock inte så mycket att göra, så jag har ägnat helgen åt att utforska youtube. Fan, vad jag älskar youtube!! Jag har hittat hur många, gamla klipp som helst - underbart!
Jag har också hunnit med att se Magnus Betnérs show, Ingenting är heligt. Helt underbar humor har den killen!

Jag fick ofta veta, i alla fall när jag var yngre, att jag var ganska rolig. Jag sa nåt, ofta ironiskt, och folk skrattade. Där nånstans började jag nära en dröm om att vara rolig inför en större skara människor.
Sen ett par år tillbaka har komikern Özz Nuyen en stand-up skola, där han själv är rektor och där man då får söka in och om man blir antagen så får man utbildning och föreläsningar i humor av några av landets främsta stand-up artister. Vad kul det skulle vara att söka in där och kanske komma med och sen få stå på scen med sin akt!

Men vänta nu! Det var ju det där med att man skulle vara försiktig med vad man önskar sig - det kan ju slå in!

Vi ses på scenen på Norra Brunn endera kvällen, gott folk! *S*
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback