Underbar Spa-dag!

Min älskade make gav mig en hel spa-dag i morgongåva när vi gifte oss i somras.

Beroende på en massa omständigheter så har jag väntat enda tills idag innan jag inkasserade min underbara gåva! Men idag skedde det alltså.

Sturebadet Haga välkomnade mig med öppna armar.
Hela dan har varit fulltecknad med behandlingar, från topp till tå; Bodyscrub, hydromassage(jetströmmar i varmt bad), helkropps-massage, ansiktsbehandling och lyx-manikyr.

Helt klart det skönaste jag upplevt på länge!




Märks det att jag njöt hela dagen? =)



Slutresultatet! Snyggt va? Allt blev omhändertaget idag, men nån glömde visst håret! *S*
image78

Kommentarer
Postat av: Mirro

åhhh så lyxigt ;D *avis*

2008-02-27 @ 22:46:16
URL: http://FruDosSantos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback