Måns Zelmerlöw är singel - Jag är din, babe! *S*

Jag och maken har ett stående skämt här hemma.

Jag brukar säga att jag älskar min man, men om Måns Zelmerlöw skulle ringa på dörren, så drar jag! *S*

Undrar hur vanligt det är med 36-åriga fruntimmer som trånar efter pojkar på nåra och tjuge?

Men den killen verkar ha allt; ögon att drukna i, jäkligt sexiga handleder, kul dialekt, bra dansmoves, jättebra sångröst, ödmjuk, charmig, genomsnäll liksom.

Och nu är han dessutom singel och kommer att bo i Stockholm framöver - Perfekt!! *S*

Eller kanske inte....jag är faktiskt fullständigt nöjd  med mitt liv och mitt val av partner redan och skulle inte äventyra det för någon eller något alls!!

Men titta får man ju göra, eller hur?!


image47
Drömprinsen



image48
Min alldeles egna drömprins *S*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback