4 år av kärlek

"Tiden går fort när man har roligt", brukar det ju heta - och det stämmer verkligen!

Igår firade jag och Conny att det är 4 år sen vi träffades för allra första gången! Vi har båda försökt erinra oss om när vi började chatta första gången, men vi minns inte det, bara att det inte var så himla länge innan vi träffades "på riktigt".

Från allra första början kändes det helt rätt med Conny och redan när han var hos mig i Strömstad första gången började vi leta lägenhet ihop. Den första lägenheten vi tittade på var en fyra längst ut på röda linjen i Norsborg. Jävla tur att det inte blev så! Istället flyttade jag upp hit, bodde först i ett hyresrum i Sollentuna och sen följde ett antal flyttar och tillfälliga boenden innan vi till slut landade där vi bor nu.

De här 4 åren har knappast varit rosa-skimrande hela tiden. Det har varit taskig ekonomi, osäkerhet på framtiden, olika viljor och ibland starka motsättningar. Men allt det där har vi jobbat oss igenom och just nu mår jag bättre än jag nånsin har gjort! Jag har hittat hem och här tänker jag stanna!

4-årsdagen hade jag på min lott att ordna. Jag kontaktade Restaurang Ulla Winbladh
Vi har ätit där vid flera tillfällen och vi älskar både maten och atmosfären.
Jag komponerade menyn och förbeställde den. Från det att vi kom dit och fick vårt bord så var vi uppassade som värsta kungaparet! Hela kvällen var underbar!




Kommentarer
Postat av: Tina

Grattis!!!

Ni har många lyckliga år framför er, ta väl hand om varandra!

Själv firar vi 10 år i november :-)

2008-02-07 @ 16:34:41
URL: http://www.tinovativ.nu
Postat av: Emma W

Man får gratulera! Men du... Vad är det för fel på att bo längst ut på röda linjen? ;)

2008-02-08 @ 16:24:27
Postat av: Veronica

Jag blir mörkrädd så långt ut =)

2008-02-08 @ 21:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback