Kloning och krumelurer

Idag styrde vi kosan mot Ullared. Detta lågprisens Mekka, med alltifrån småspik till Plasma-TV apparater och allsköns grejor däremellan.

Några stycken fler än vi hade kommit på den lysande idén att spendera dagen på GeKås, men vi klarade oss relativt helskinnade därifrån, med det mesta av det vi hade önskat.

När vi var färdighandlade tog vi lunch i korvmojjen utanför - curly fries - har jag aldrig förr sett! *S*

Väl hemma packade vi upp och sen gick vi bort till mamma igen.

Egentligen är det väldigt många vi skulle vilja hinna besöka när vi nu är här, men det går ju liksom inte att klona sig(än i alla fall) så jag måste prioritera och denna gången står mamma högst på listan, av förklarliga skäl.

Några fler ska vi också hinna med att besöka innan året är slut.
Till er som vi inte kan träffa denna gången säger jag bara:
Vi kommer tillbaka, hoppas ni har överseende!

Nu ska jag lägga mig och sova - imorgon är en annan dag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback