Hemvändaren

Så....nu har årets upplaga av julen kommit och passerat. Jag klarade mig bra i år och tyckte t om under stundom att det var ganska mysigt. Speciellt när jag på julafton somnade på Connys axel i Lenas soffa, så jag missade stora delar av Kalle Anka.
Anledning: för mycket rödvin kvällen innan! *S*

Något som inte varit lika mysigt är att mina njurstenar nu har gjort comeback! Jag har hunnit med ett akutbesök och ett hembesök av ambulanssjukvården i Stockholms län - underbara killar måste sägas!

Nu är vi på min hemmaplan. Vi åkte ner till Halmstad igår och vi ska vara här över nyår är det tänkt. Min njure gör sig ständigt påmind och det är tur för mig att jag har en mor med eget apotek hemma. *S*

Nåväl, det ska nog klara sig. Idag har redan halva dan förflutit och vi ska nu ta och ringa runt lite så får vi se vad resten av dagen bjuder på.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback