Min man - McGyver

Min man är den fiffigaste och händigaste jag vet! Han skulle nog, om han blev tvungen, kunna bygga ett vindskydd av sytråd!

Hans senaste bedrift är dock av det mer tekniska slaget:

Han har under flera veckors tid hört sin kära, något neurotiska hustru, tjata sig blå om en låt som ständigt spelas på Rix FM men som de aldrig säger namnet på eller vem det är som framför den.

Samma sak hände idag och då tog Conny upp sin mobil, satte den mot radion och bad mig vara tyst. Efter en stund säger han: "She said med Lucas Prata!" Tydligen har Conny nån slags inställning på mobilen som gör att man om man hör en låt och spelar in den, via nätet sen, kan få reda på vad låten heter och vem som framför den!

Bara min älskling skulle vara så fiffig och komma på det! *S*







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback