Dieten - Slutet på Dag 1

Så...Nu har jag precis ätit det sista jag får lov att äta, för dagen.

Fast även om jag fick äta mer, så skulle jag fan inte palla det alltså!

Jag har stått mig bra hela dagen på det jag har fått äta.
Det är ju såklart, det har blivit en del mer vatten än jag normalt brukar dricka, men vatten är ju gott så det gör mig inget!

Jag var på Spinalis idag och vägde mig, för att ha en utgångsvikt.

Jag besitter trots allt viss självbevarelsedrift fortfarande, så därför kommer jag inte att avslöja här hur mycket jag väger. Jag nöjer mig med att konstatera att det är åt helvete för mycket!

För att inte jag ska fresta mig själv för mycket och stå vid spisen dagligen för att laga mat till Conny och för att Conny gör andra saker för mig, så jag kan gott laga hans mat, så har jag idag gjort ett antal olika rätter som jag sen fryst in i portionslådor - bara för honom att ta vad han är sugen på för dagen och koka ris, pasta eller potatis till!

Min mat Dag 1:

Frukost: 1 kopp svart kaffe och 1 sockerbit
(jag har varit hög på koffeinet hela dan!)

Lunch: 2 hårdkokta ägg, kokt spenat, 1 tomat

Middag: 250 g lövbiff, grönsallad med lite olja och citron


Fortsättning följer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback