Dieten, Dag 9

Ät som en myra och skit som elefant.....om du kan!

Idag har det inte hänt mycket. Jag kan i alla fall definitivt känna av att dieten har börjat ta skruv, för numera äter jag som en myra och är nöjd med det! Jag orkade inte äta upp lunchen idag heller.

Ät som en myra och skit som en elefant, brukar det ju skämtsamt sägas att man ska göra om man ska gå ner i vikt. Det ena stämmer ju i alla fall på mig.

 Vad gäller "utgifterna" så händer det inte mycket alls på den fronten kan meddelas.

Det konstiga är att jag inte känner mig dålig för det - inte förstoppad eller så.

Nåja, på söndag börjar jag ju äta lite annan mat, när dietperioden är slut, då kanske det blir annat liv i luckan! *S*


Dagens mat

Frukost:
1 kopp svart kaffe, 1 sockerbit

Lunch: 250g biff(åt nog knappt 100g ens), sallad med olja och citron

Middag: 10 skivor kokt smörgåsskinka, sallad med olja och citron, 1 liten burk matlagningsyoghurt naturell


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback