Dieten, Dag 8

Andra veckan

Om man ser denna dietperiod på samma sätt som man ser på Stockholm Mararaton, så befinner jag mig just nu på Gärdet. Mycket land är vunnet, men jag har ett varv kvar innan målet.

Konstigt att jag använder ett maraton-lopp som en metafor; jag som blir andfådd av att se folk sporta på tv, typ! *S*

Nåväl, jag har helt klart fått blodad tand av det här och det är skitkul att se att det har gett resultat!

Idag har det inte varit en jobbig dag, men å andra sidan tror jag att jämfört med igår så är resten av tiden rena barnleken!

Faktum är att jag inte ens orkade äta upp allt, varken till lunch eller middag.

Det står i instruktionerna till dieten att man måste följa den strikt, men vad fan, kan man inte äta mer så kan man ju inte!


Dagens mat

Frukost:
1 kopp svart kaffe, 1 sockerbit

Lunch: 2 hårdkokta ägg, spenat, 1 tomat

Middag: 250 g lövbiff, sallad med olja och citron






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback