Dieten - Dag 4

Krisen är över!

Idag har allt gått mycket bättre, trots att jag inte ätit mer än igår egentligen.
Men jag funkar så att jag kan inte äta när jag är jättelycklig och idag är jag verkligen jättelycklig!
(Se tidigare blogginlägg)

Jag har fortfarande inte varit och vägt mig, så ännu vet jag inte om dieten börjat ge resultat och eftersom jag envisas med att alltid klä mig i tights, med resår i midjan, så känner jag ingenting på kläderna heller.

Tänkte åka och väga mig på måndag - i halvlek, så att säga *S*

Sömnen, som var ett problem igår, dvs att jag nästan var som en zombie hela dagen, har blivit bättre den också.

Inatt sov jag bra, vaknade utvilad 7.30 och har inte varit direkt trött.
Det var lögn! Just nu är jag as-trött, men det beror helt uteslutande på det omtumlande som hänt mig idag.

Nu, vänner, tänkte jag sova!




Hoppas kunna fortsätta sova som ett barn *S*


Oj! Jag glömde ju skriva vad jag har ätit idag:

Frukost: 1 kopp svart kaffe, 1 sockerbit, 1 rostad smörgås utan smör

Lunch: 1 hårdkokt ägg, 2 rivna morötter(små), 250 g keso naturell

Middag: 250 g fruktcoctail(joo, du läste rätt! - cool diet, va?!), 1 liten burk yoghurt naturell
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback