Dieten, Dag 10

Nu ser jag verkligen själv resultat!

En bild säger ju mer än tusen ord, sägs det.

För en stund sen, när jag satt och pratade i telefon vid köksbordet, tog Conny plötsligt upp sin telefon och fotade mig. Sen visade han Sussie bilden och de tisslade och tasslade.

När jag var klar i telefonen fick jag veta vad tisslandet och tasslandet handlat om:

Jag låter bilderna tala för sig själv:



Bilden är tagen den 13 augusti




Bilden är tagen idag, den 27 augusti - viss skillnad va?
-Både i utseende, storlek och humör! *S*




Dagens mat

Frukost:
1 kopp svart kaffe, 1 sockerbit, 1 rostad smörgås utan smör

Lunch:  spenat(jag är så jävla trött på spenat nu så jag kan spy!!), 1 tomat

Middag: Omelett på 2 ägg och 10 skivor kokt smörgåsskinka, sallad med olja och citron
Kommentarer
Postat av: Michelle

MEN vilken skillnad... :-D

Bra jobbat :-D

2008-08-28 @ 10:56:18
URL: http://frudossantos.blogg.se/
Postat av: Petra

Verkligen!!!!

2008-08-28 @ 14:07:50
URL: http://artificiellblond.blogg.se/
Postat av: Jennie Målarkludda

Oj, vad du är duktig tjejen! Helt otroligt!!

2008-08-28 @ 23:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback