Upplagt för tjej-helg

För flera månader sen kläckte nån, jag tror det var Anna, idén om att gamla tjej-gänget, som fullkomligt ÄGDE hela 90-talet, skulle återsamlas och ha skoj en helg.

-Jättebra tyckte vi andra och planerna började så sakteliga ta form. Idag är det dax!
Alla tjejerna har redan kommit till Stockholm och  ikväll ska vi allihop mötas upp på hotellet där vi ska bo under helgen.

Det ska bli så otroligt jävla kul att återse dem igen.

Marie t ex har jag inte sett på 5 år - sen jag flyttade från Halmstad och Helena och Anna träffar jag ju inte heller så ofta så det ska bli hur kul som helst!

Vi har inte gjort upp planer för helgen, mer än massa vin och massa prat - resten lär lösa sig själv skulle jag tro! *S*

image116
Gissa vem som är jag? *S*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback