Sköna söndag och kaviar med banansmak!

Efter några dagars sängliggande med TV:n och plasthinken som sällskap, samt likaledes sjuk make, är det skönt att konstatera att det nu börjar ljusna igen! Trots gråväder och rugg utanför fönstret. så har vi det sådär söndagsmysigt så man nästan storknar, maken och jag och katterna. Att se Pyret ligga i Connys knä och med all sin kärlek titta upp på sin "pappa" och spinna sådär varmt och mysigt som bara hon kan - det är det bästa som finns!


Snacka om äkta kärlek!



Jag gav mig förresten ut idag för att handla mjölk och skam till sägandes, jag fastnade i reklamfällan och var bara tvungen att köpa Kalles Randiga med banansmak! Undrar hur fan diskussionerna gick när denna produkt såg dagens ljus. Antingen var det en redigt bakfull kille eller en höggravid kvinna med extrema "cravings" som kom på denna närmast osannolika produkt! Smakar urkonstigt, kan meddelas!

image15
Kalles randiga med banansmak
Kommentarer
Postat av: Petra

Måste säga att du är modig som vågade testa. Själv har jag suttit i soffan och hulkat varje gång reklamen visats. Bara tanken på banan och kaviar i en och samma tugga får mig att vilja sterilisera mig! =)

2007-10-14 @ 21:40:11
URL: http://artificiellblond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback