Lasse Winnerbäck och Dexofen

Idag var dagen D för ett Winnerbäck-fan som jag är! Jag köpte biljetter för säkert 2 månader sen och har sett fram emot konserten sen dess. Men så kom njurstens-operationen emellan och jag undrade om jag verkligen skulle hinna bli frisk och orka gå på konserten. Jag har varit hemma från sjukhuset exakt en vecka nu och mått skit precis hela tiden! Jag har tillbringat 23 av dygnets timmar i sängen för att jag helt enkelt inte har haft kraft att gå ur sängen.

Imorser ringde min läkare. Hon hade gått igenom röntgenbilderna från i måndags och upptäckte en sten till, på ett ställe som enligt henne kunde göra ont!! Hallåååå??!! Skiter björnen i skogen???!!! Fan jag har haft så ont så jag har gråtit! Det enda jag har fått för det är Voltaren och det har inte hjälpt ett skit! Jag fick i alla fall till slut läkaren att skriva ut en omgång Dexofen till mig. Kvällen var räddad! När Conny kom hem beställde vi hem pizza som vi i princip högg i farten, sen var det bara att svida om åka iväg. Det var jätteskönt att sätta på make up och klä mig lite fint efter allt som har varit.

Konserten var UNDERBAR!!!!!! Lasse Winnerbäck är min husgud sen många år och nu är det bevisat: Han kan bota smärta också!! Inte på 2½ timme under konserten hade jag minsta tanke på nån njursten eller hur ont jag haft den senaste tiden. Conny är numera också ett nyfrälst Winnerbäck-fan.

Även om jag kommer att se föer Winnerbäck-konserter i framtiden(hoppas jag ju sannerligen) så kommer jag för alltid att komma ihåg denna kväll som kvällen då Lasse Winnerbäck och i ärlighetens namn även Dexofen räddade mitt liv, i alla fall det själsliga!


image29



image30 image31
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback