En försmak av framtiden kanske?

I lördags var Conny och jag på avskedsfest hos Petra. På festen var alla Petras nära och kära och jag är väldigt glad och hedrad att hon räknar mig dit. Efter att ha åkta ambulans och legat på akuten i några timmar i lördags morse, var jag ärligt talat ganska trött men jag ville verkligen gå på festen - dels för Petras skull, så klart, men också för att jag visste att Carmen skulle vara där! Innan i lördags hade jag bara sett underverket en enda gång, när hon var bara några dagar gammal. Det är så himla underbart att hålla i henne, pussa på henne, lukta på henne - bebisar luktar underbart!!!

Michelle och Carmen kom hit hem och hälsade på idag också, så jag fick lukta, pussa och krama och gosa lite idag också.

Idag bestämde jag och Michelle att hon ska hoppa in och jobba lite hos mig framöver. Det kommer att bli jättebra!

Imorgon är Petras sista dag här. Jätteledsamt, men även om jag förlorar en anställd så har jag för längesen vunnit en underbar vän!

image33

Carmen på armen



image34

Carmen myser i Connys famn
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback