Parapsykologi

Parapsykologi är ett forskningsområde  som studerar fenomen där psyket antas kunna ta in förnimmelser eller påverka den fysiska världen utan att använda sig av de fem sinnena eller kroppen.(Wikipedia)

Detta fenomen har jag och min personliga assistent, Petra, råkat ut för så många gånger nu så att det börjar bli läskigt! Vi kan prata om någon på morgonen på väg till jobbet - dagen efter eller t om samma dag så träffar jag eller Petra den personen, någon vi kanske inte sett på evigheter utan bara börjat prata om helt apropå! Det kan vara platser vi besökt eller händelser vi varit med om, som vi delger varandra i samtal och som sedan bara dyker upp igen i våra respektive liv! - Det är helskumt! Senast idag hände det; Vi pratade om en mini-serie som Petra sett på tv för ett tag sedan, som handlade om trafficking. Jag hade inte sett serien så Petra berättade mycket ingående om den och om hur påverkad hon hade blivit av den. För 10 minuter sen kollade jag in vilka Tv-program som kommer ikväll, eftersom maken jobbar över så blir det jag och "burken" en stund för oss själva. Och tro det eller ej; men samma serie som Petra pratade om imorse KOMMER PÅ TV IKVÄLL! Håret på armarna reser sig........Huah!
Kommentarer
Postat av: Petra

Spookie!!!

2007-08-21 @ 11:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback